Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомості
Інформаційні картки адміністративних послуг
Інформаційна картка
Надання рішення виконавчого комітету про присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомості
(назва послуги)
1. |
Орган, що надає послугу |
Виконавчий комітет Сенчанської сільської ради |
2 |
Місцезнаходження, довідковий телефон та адреса електронної пошти |
вул. Героїв України, 8, тел. 99142 , 99131, email: sencharada@ukr.net |
3 |
Режим роботи |
понеділок-четвер: з 8-00 до 17-15 п’ятниця: з 8-00 до 16-00 перерва на обід з 12-00 до 13-00 |
4 |
Перелік документів |
Для отримання рішення виконкому про присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомості заявник подає на розгляд пакет документів: - заяву; - копію документа, що посвідчує фізичну особу – для громадянина; - копію документа, що засвідчує право заявника на земельну ділянку; - копію документа, що посвідчує право власності на будинок чи споруду або декларація про готовність об’єкта до експлуатації, або сертифіката про відповідність збудованого об’єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил; - графічні матеріали. |
5 |
Оплата (якщо послуга платна, то: порядок оплати, вартість та банківські реквізити) |
Безкоштовно. |
6 |
Термін виконання (днів) |
30 днів. |
7 |
Результат послуги |
Рішення виконкому про присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомості |
8 |
Спосіб отримання відповіді (результату) |
Особисто, або поштою. |
9 |
Законодавчі підстави (базовий закон та за потреби – нормативний акт який найбільш детально врегульовує процедуру і умови отримання послуги) |
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанова Кабінету Міністрів України від 22.06.2011 №703 |