Сенчанська сільська територіальна громада
Полтавська область, Миргородський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Внутрішня оцінка якості соціальних послуг, які надаються відділенням соціальної роботи Комунальної установи «Центру надання соціальних послуг» Сенчанської сільської ради

Дата: 02.07.2024 09:15
Кількість переглядів: 115

Центр надання соціальних послуг Сенчанської сільської ради  (далі - Центр) є закладом, що проводить соціальну роботу із сім’ями, дітьми та молоддю, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах, і надає їм соціальні послуги.

Центр у своїй  діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету  Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики, Державної соціальної служби, іншими нормативно-правовими актами у сфері  соціальної  роботи та надання  соціальних  послуг, а також  своїм Положенням.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2020 року № 449 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг, наказу Міністерства соціальної політики України від 27 грудня 2013 року № 904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг», наказу директора Комунальної Установи «Центр надання соціальних послуг» Сенчанської сільської  ради  від 15 травня 2024 року № 98 «Про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг» була проведена внутрішня оцінка якості соціальних послуг, які надаються відділенням соціальної роботи Центру надання соціальних послуг Сенчанської сільської ради.

В період з 15 травня  2024 року по 14 червня 2024 року організовано та проведено внутрішню оцінку якості соціальних послуг (далі - внутрішня оцінка) особам, які отримують соціальні послуги в  Комунальній Установі «Центр надання соціальних послуг» Сенчанської сільської ради (далі - Центр) за період роботи з 01 січня 2023 року по 31 грудня 2023 року.

Метою внутрішньої оцінки було визначення відповідності надання соціальних послуг Державним стандартам та потребам отримувачів; удосконалення діяльності роботи з організації та надання соціальних послуг.

Предметом внутрішньої оцінки є соціальні послуги: супровід сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, консультування, представництва інтересів, профілактики, кризового та екстреного втручання, натуральної допомоги, які надавалися відділенням соціальної роботи.

Внутрішня оцінка якості соціальних послуг проводилась за 2023 рік шляхом:

- опитування отримувачів соціальних послуг або їх законних представників;

- спостереження за процесом надання соціальних послуг;

- бесіди/співбесіди з персоналом надавача соціальних послуг;

- вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.

В ході здійснення оцінки здійснене анкетування отримувачів соціальних послуг, опитування, телефонне опитування.

 

СОЦІАЛЬНА ПОСЛУГА СОЦІАЛЬНОГО СУПРОВОДУ СІМЕЙ,  ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ

Для проведення внутрішньої оцінки якості надання  соціальної послуги соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах застосовувалися показники якості соціальної послуги , наведені  у додатку 2 до Державного стандарту соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах.

Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги визначається із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг

Соціальну послугу отримували  17 сімей, які перебували у складних життєвих обставинах. В опитуванні взяли участь 17 отримувачів соціальної послуги.

При проведенні оцінки якості використовувалися такі методи оцінки:

- опитування отримувачів соціальних послуг або їх законних представників шляхом анкетування, спостереження за процесом надання соціальних послуг;

- бесіди/співбесіди з персоналом надавача соціальних послуг, вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.

Згідно з проведеним опитуванням 17 з 17 (100%) отримувачів послуги задоволені наданням послуги супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, що відображається покращенням їх емоційного, психологічного, фізичного стану, позитивними змінами у стані отримувачів  послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга не надавалась.   

Усім отримувачам соціальної послуги визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах. З  отримувачами послуги  укладено договори про надання соціальної послуги. Усі особові справи отримувачів соціальної послуги містять індивідуальні плани надання соціальної послуги, що відповідають визначеним індивідуальним потребам отримувачів.            

Скарг від отримувачів послуги не надходило.

Частка отримувачів послуги, які повторно отримують послугу соціального супроводу від загальної кількості отримувачів цієї послуги становить 0% («добре»).

Частка отримувачів послуги, які не набули належних навичок справлятися зі складними життєвими обставинами від загальної кількості отримувачів послуги становить % («добре»).

Частка отримувачів послуги, які набули навичок справлятися зі складними життєвими обставинами та мінімізувати їх наслідки від загальної кількості отримувачів послуги становить 100 % («добре»).

Частка надавачів послуги соціального супроводу, у яких перевищено навантаження на працівника – надавача послуги відповідно до Державного стандарту соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах від загальної кількості надавачів цієї послуги становить 0 % («добре»).

В соціальній мережі Facebook знаходиться офіційна сторінка Центру, де можна ознайомитися з діяльністю установи.

На належному рівні забезпечення відділення приміщенням, обладнанням, витратними матеріалами, необхідними для надання послуги соціального супроводу, але відділення потребує забезпечення транспортним засобом.

Згідно  шкали оцінки  якісних та кількісних показників якість  послуги соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах  відповідає  встановленому рівню – «Добре». 

Показники якісні

Від 80% до 100% (добре)

Від 51% до 79% (задовільно)

Від 0% до 50% (незадовільно) 

Адресність та індивідуальний підхід

«добре»

 

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність та відкритість

«добре»

 

-

Конфіденційність, повага до гідності отримувача

«добре»

-

-

Професійність

«добре»

 

-

-

Поінформованість отримувача соціальної послуги про свої права та обов’язки 

«добре»

 

-

-

 

Показники кількісні

Від 0% до 20% (добре)

Від 21% до 50% (задовільно)

Від 51% до 100% (незадовільно) 

Кількість отримувачів, які повторно отримують послуги соціального супроводу до загальної кількості отримувачів послуги

«добре»

 

-

 -

Кількість отримувачів, які  не набули навичок подолання складних життєвих обставин від загальної кількості отримувачів послуги

«добре»

-

-

Кількість отримувачів, яким достроково завершено надання послуги  у зв’язку з досягненням позитивного результату від загальної кількості отримувачів цієї послуги

«добре»

-

-

Кількість надавачів послуги соціального супроводу, у яких перевищено навантаження на надавача послуги

«добре»

-

-

 

Кількісні показники  якості

Від 0% до 20% (незадовільно)

Від 21% до 50% (задовільно)

Від 51% до 100% (добре) 

Кількість отримувачів послуги,  в яких відбулися позитивні зміни до загальної кількості опитаних 

-

-

«добре»

 

Кількість отримувачів послуги, які набули навичок подолання/ мінімалізації складних життєвих обставин до загальної кількості отримувачів цієї послуги

-

-

«добре»

Рівень забезпечення приміщенням, обладнанням і витратними матеріалами, необхідними для надання соціальної послуги відповідно до встановлених норм

-

-

«добре»

Оцінка якості соціальної послуги в цілому

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з суб’єктом,що надає соціальну послугу

«добре»

Продовжувати роботу із суб’єктом

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

 

Заходи

з покращення якості надання послуги соціального супроводу сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах

 

1. Підвищувати рівень кваліфікації працівників - надавачів послуги шляхом участі у навчальних семінарах, конференціях, робочих нарадах тощо.

2. Продовжувати інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення з питань роботи Центру, порядку та умов надання соціальних послуг.

3. Постійно проводити роботу з працівниками - надавачами послуги щодо підвищення якості її надання.

4. Активізувати роботу щодо виявлення сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, з метою надання їм соціальної підтримки у вигляді соціальних послуг.

5. Своєчасно здійснювати перегляд індивідуальних планів надання соціальної послуги.

СОЦІАЛЬНА ПОСЛУГА КОНСУЛЬТУВАННЯ

Для проведення  внутрішньої  оцінки  якості  надання  соціальної послуги консультування  застосовувалися  показники якості  соціальної послуги  консультування, наведені  у додатку 6 до Державного стандарту соціальної послуги консультування.

Соціальну послугу отримували  48 сімей, які перебували  у складних життєвих обставинах. В опитуванні взяли участь 48 отримувачів соціальної послуги.

При проведенні оцінки якості використовувалися такі методи оцінки:

- опитування отримувачів соціальних послуг або їх законних представників шляхом анкетування, спостереження за процесом надання соціальних послуг;

- бесіди/співбесіди з персоналом надавача соціальних послуг, вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.

Згідно з проведеним опитуванням 48 з 48 (100%) отримувачів послуги задоволені наданням послуги супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, що відображається покращенням їх емоційного, психологічного, фізичного стану, позитивними змінами у стані отримувачів  послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга не надавалась.              

Скарг від отримувачів послуги не надходило.

Частка отримувачів послуги, які повторно отримують послугу соціального супроводу від загальної кількості отримувачів цієї послуги становить 0% («добре»).

Частка отримувачів послуги, які не набули належних навичок справлятися зі складними життєвими обставинами від загальної кількості отримувачів послуги становить % («добре»).

Частка отримувачів послуги, які набули навичок справлятися зі складними життєвими обставинами та мінімізувати їх наслідки від загальної кількості отримувачів послуги становить 100 % («добре»).

Частка надавачів послуги соціального супроводу, у яких перевищено навантаження на працівника – надавача послуги відповідно до Державного стандарту соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах від загальної кількості надавачів цієї послуги становить 0 % («добре»).

В соціальній мережі Facebook знаходиться офіційна сторінка Центру, де можна ознайомитися з діяльністю установи.

На належному рівні забезпечення відділення приміщенням, обладнанням, витратними матеріалами, необхідними для надання послуги соціального супроводу, але відділення потребує забезпечення транспортним засобом.

Згідно  шкали оцінки  якісних та кількісних показників якість  послуги соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах  відповідає  встановленому рівню –  «Добре».

 

Показники кількісні

Від 0% до 50%

Від 51% до 79%

Від 80% до 100% 

 

 

Кількість скарг та

результат їх розгляду %

«добре»

 

-

 -

 

 

Кількість задоволених звернень за отриманням соціальної послуги

-

-

«добре»

 

 

Чисельність працівників, які підвищили рівень кваліфікації

-

-

«добре»

 

 

Моніторинг

та оцінка якості

-

-

«добре»

 

 

 

 

 

 

Показники якісні

Від 80% до 100% (добре)

Від 51% до 79% (задовільно)

Від 0% до 50% (незадовільно)

 

 

Адресність та індивідуальний підхід

«добре»

 

-

-

 

 

Результативність

«добре»

-

-

 

 

Своєчасність 

«добре»

 

-

-

 

 

Доступність

«добре»

-

-

 

 

Повага до гідності отримувача

«добре»

-

-

 

 

Професійність

«добре»

-

-

 

Оцінка якості соціальної послуги в цілому

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з суб’єктом,що надає соціальну послугу

«Добре»

Продовжувати роботу із суб’єктом

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

 

СОЦІАЛЬНА ПОСЛУГА КРИЗОВОГО ТА ЕКСТРЕНОГО ВТРУЧАННЯ

Для проведення внутрішньої оцінки якості надання  соціальної послуги застосовувалися показники якості соціальної послуги кризового та екстреного втручання, наведені  у додатку 4 до Державного стандарту соціальної послуги.

При проведенні оцінки якості використовувалися такі методи оцінки: опитування отримувачів соціальних послуг або їх законних представників шляхом анкетування, спостереження за процесом надання соціальних послуг; бесіди/співбесіди з персоналом надавача соціальних послуг, вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.

Оцінка якості соціальних послуг визначається  із застосуванням шкали оцінки якісних  та кількісних показників якості надання соціальних послуг зазначеної в Додатку 2 до пункту 3.5 Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг.

Соціальну послугу кризового та екстреного  втручання отримали 12 сімей, які постраждали від домашнього насильства та перебувають у складних життєвих обставинах.

 

Показники кількісні

Від 0% до 50% 

Від 51% до 79% 

Від 80% до 100% 

Кількість скарг та

результат їх розгляду

«добре»

 

-

-

Кількість задоволених звернень про отримання соціальної послуги 

-

-

«добре»

Кількість працівників, які підвищили кваліфікацію

-

-

«добре»

Моніторинг та оцінка  якості  послуг

 

 

«добре»

 

Показники якісні

Від 80% до 100% (добре)

Від 51% до 79% (задовільно)

Від 0% до 50% (незадовільно) 

Адресність та індивідуальний підхід

«добре»

-

-

Результативність

«добре»

 

 

Своєчасність

«добре»

 

 

Доступність

«добре»

-

 

Повага до гідності отримувача соціальної послуги

«добре»

-

-

Професійність

«добре»

-

-

 Оцінка  якості  соціальної  послуги  в цілому

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з суб’єктом, що надає соціальну послугу

«добре»

Продовжувати роботу із суб’єктом

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

 

 

Заходи,

спрямовані на вдосконалення процесу підвищення якості надання соціальних послуг за наступними напрямками:

- продовжувати своєчасно якісно та в повному обсязі надавати соціальні послуги соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах, консультування, профілактики, кризового та екстреного втручання;

- продовжувати інформаційно - роз’яснювальну роботу серед громадян Сенчанської територіальної громади з питань роботи Центру надання соціальних послуг та послуг, що надаються центром;

- продовжувати своєчасно та результативно реагувати на звернення громадян щодо соціального обслуговування;

- продовжувати дотримуватися вимог, показників забезпечення якості, строків, принципів, встановлених у Державних стандартах;

- своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальних послуг в частині їх перегляду;

- продовжувати  роботу з благодійними організаціями, приватними підприємцями, релігійними організаціями  у напрямку надання допомоги сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах.

 

 

Завідувач відділення                                    Олена ЯБЛУЧАНСЬКА

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень