ЗВІТ про результати проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, які надаються відділенням соціальних послуг за місцем проживання, натуральної та грошової допомоги КУ «Центр надання соціальних послуг» Сенчанської сільської ради за 2023 рік
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 року № 449 Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг, наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 року № 904 «Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг», наказу директора КУ «Центр надання соціальних послуг» Сенчанської сільської ради від 15 травня 2024 року № 98 «Про проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг».
В період з 15 травня 2024 року по 14 червня 2024 року організовано та проведено внутрішню оцінку якості соціальних послуг (далі - внутрішня оцінка) особам, які перебувають на обслуговуванні в КУ «Центр надання соціальних послуг» Сенчанської сільської ради (далі - Центр) за період роботи з 01.01.2023 року по 31.12.2023 року.
Метою внутрішньої оцінки було визначення відповідності надання соціальних послуг Державним стандартам та потребам отримувачів; удосконалення діяльності роботи з організації та надання соціальних послуг.
Предметом внутрішньої оцінки є соціальні послуги: догляд вдома, денний догляд, соціальна адаптація, натуральна допомога, консультування, які надавалися відділенням соціальних послуг за місцем проживання, натуральної та грошової допомоги.
Для забезпечення даного напряму роботи було здійснено наступні заходи:
-
проведено самооцінку персоналу, залученого до надання соціальних послуг;
-
затверджено склад комісії з оцінки якості соціальних послуг до складу якої включені працівники Центру, отримувачі соціальних послуг, загалом 8 осіб;
- розроблено анкету - опитувальник для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг.
Для проведення внутрішньої оцінки застосовувались наступні методи оцінки якості соціальних послуг: опитування отримувачів соціальних послуг (в тому числі за місцем проживання), співбесіди, аналіз звернень, анкетування, телефонне опитування.
Проведено опитування для отримання об'єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальних послуг, вивчення реального стану соціального обслуговування відділенням соціальних послуг за місцем проживання, натуральної та грошової допомоги. Опитування проводили члени комісії з оцінки якості соціальних послуг. 100% опитаних підопічних задоволені рівнем надання соціальних послуг, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальних послуг, позитивними змінами у стані отримувачів соціальних послуг у процесі надання порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавались.
Оцінка якості соціальних послуг визначалась із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг.
Послуга «Догляд вдома»
Для проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома застосовувалися показники якості соціальної послуги догляду вдома наведені у додатку 4 Державного стандарту догляду вдома.
Станом на 31.12.2023 року чисельність громадян, які протягом звітного року отримали соціальну послугу догляду вдома становить 231 особа. Під час проведення внутрішньої оцінки якості було встановлено, що соціальні робітники відвідують своїх підопічних від 1 до 3 разів на тиждень та надають їм послуги відповідно до укладених договорів, індивідуальних планів та затверджених графіків роботи.
Для проведення оцінки якості використовувалися такі методи оцінки: опитування шляхом відвідування підопічних вдома з метою отримання відгуків стосовно організації послуги догляду вдома, співбесіди, телефонне опитування, аналіз звернень. В опитуванні взяли участь 220 отримувачів соціальної послуги догляду вдома.
При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома, застосовуються показники якості соціальної послуги такі як: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність.
Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах (згідно індивідуальних планів – 100%). Всі особові справи підопічних містять індивідуальні плани надання соціальної послуги догляду вдома, що відповідають індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги.
Результативність: згідно опитування (100% опитаних) підопічні задоволені соціальною послугою догляду вдома, що відображається покращенням емоційного, психологічного, стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані отримувача соціальної послуги у процесі їх надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга не надавалась; скарг зі сторони підопічних не було.
Своєчасність: рішення про надання чи відмову в наданні соціальних послуг приймається протягом десяти робочих днів з дня одержання заяви з урахуванням результатів оцінювання потреб особи/сім'ї у соціальних послугах.
Індивідуальний план складається (протягом трьох днів з дня прийняття рішення) на підставі результатів комплексного визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, надалі повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється у терміни визначені Державними стандартами.
З кожним отримувачем соціальної послуги або його законним представником (протягом п'яти днів з дня прийняття рішення) укладається договір, який підписується у двосторонньому порядку.
Доступність та відкритість: приміщення знаходиться в центрі села Сенча із зручним транспортним сполученням. Приміщення та кабінети знаходяться на першому поверсі, на всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету. В коридорі оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги, графік прийому громадян, інформаційні картки соціальних послуг, буклети,пам’ятки та інші інформаційні матеріали.
В соціальній мережі Facebook знаходиться офіційна сторінка Центру, де можна ознайомитися з діяльністю установи.
Приміщення Центру частково відповідає санітарним та протипожежним вимогам.
Повага до гідності отримувача соціальної послуги: під час проведення внутрішнього моніторингу та згідно проведених опитувань, отримувачі соціальних послуг задоволені роботою соціальних робітників.
Працівники центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків . Випадків порушення договору не виявлено.
Професійність: послугу догляду вдома надають 20 соціальних робітників. Посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників «Випуск 80» «Соціальні послуги».
Всі працівники центру ознайомлені з посадовими інструкціями та з правилами внутрішнього трудового розпорядку. В особових справах працівників містяться копії документів про освіту.
З соціальними робітниками проводяться виробничі наради, на яких проходить ознайомлення з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг, обговорення робочих моментів.
Всі соціальні робітники, які надають соціальну послугу догляду вдома забезпечені канцтоварами, засобами індивідуального захисту, одягом, велосипедами.
Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг показники відповідають встановленому рівню -“Добре”.
Послуга «Консультування»
Для проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги консультування застосовувалися показники якості соціальної послуги консультування, наведені у додатку 6 до Державного стандарту соціальної послуги консультування.
Соціальну послугу отримували 194 сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах. В опитуванні взяли участь 150 отримувачів соціальної послуги.
При проведенні оцінки якості використовувалися такі методи оцінки:
-
опитування отримувачів соціальних послуг або їх законних представників шляхом анкетування, спостереження за процесом надання соціальних послуг;
-
бесіди/співбесіди з персоналом надавача соціальних послуг, вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.
Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах (100%). Всі особові справи отримувачів соціальної послуги містять індивідуальні плани надання соціальної послуги консультування, що відповідають індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги.
Результативність: згідно проведеного опитування, в тому числі і телефонного, 100% опитаних отримувачів соціальної послуги задоволені соціальною послугою консультування, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані отримувача соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга консультування не надавалась.
Своєчасність: Рішення про надання чи відмову в наданні соціальних послуг приймається протягом десяти робочих днів з дня одержання заяви з урахуванням результатів оцінювання потреб особи/сім'ї у соціальних послугах.
Індивідуальний план складається (протягом трьох днів з дня прийняття рішення) на підставі результатів комплексного визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, надалі повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється у терміни визначені Державними стандартами.
З кожним отримувачем соціальної послуги або його законним представником (протягом п'яти днів з дня прийняття рішення) укладається договір, який підписується у двосторонньому порядку.
Доступність та відкритість: приміщення знаходиться в центрі села Сенча із зручним транспортним сполученням. Приміщення та кабінети знаходяться на першому поверсі, на всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету. В коридорі оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги, графік прийому громадян, інформаційні картки соціальних послуг, буклети,пам’ятки та інші інформаційні матеріали.
В соціальній мережі Facebook знаходиться офіційна сторінка Центру, де можна ознайомитися з діяльністю установи.
Приміщення Центру частково відповідає санітарним та протипожежним вимогам.
Повага до гідності отримувача соціальної послуги: під час проведення внутрішнього моніторингу та згідно проведених опитувань, отримувачі соціальних послуг задоволені роботою спеціалістів Центру.
Працівники центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків . Випадків порушення договору не виявлено.
Професійність:посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників «Випуск 80» «Соціальні послуги».
Всі працівники центру ознайомлені з посадовими інструкціями та з правилами внутрішнього трудового розпорядку. В особових справах працівників містяться копії документів про освіту.
Згідно з проведеним опитуванням всі отримувачі послуги задоволені якістю надання послуги консультування, що відображається покращенням їх емоційного, психологічного, фізичного стану, позитивними змінами у стані отримувачів послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга не надавалась. Скарг від отримувачів послуги не надходило.
Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг показники відповідають встановленому рівню -“Добре”.
Послуга «Інформування»
Для проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги консультування застосовувалися показники якості соціальної послуги консультування, наведені у додатку 6 до Державного стандарту соціальної послуги консультування.
Соціальну послугу отримували 195 сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах. В опитуванні взяли участь 150 отримувачів соціальної послуги.
При проведенні оцінки якості використовувалися такі методи оцінки:
-
опитування отримувачів соціальних послуг або їх законних представників шляхом анкетування, спостереження за процесом надання соціальних послуг;
-
бесіди/співбесіди з персоналом надавача соціальних послуг, вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.
Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах (100%). Всі особові справи отримувачів соціальної послуги містять індивідуальні плани надання соціальної послуги консультування, що відповідають індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги.
Результативність: згідно проведеного опитування, в тому числі і телефонного, 100% опитаних отримувачів соціальної послуги задоволені соціальною послугою консультування, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані отримувача соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга консультування не надавалась.
Своєчасність: Рішення про надання чи відмову в наданні соціальних послуг приймається протягом десяти робочих днів з дня одержання заяви з урахуванням результатів оцінювання потреб особи/сім'ї у соціальних послугах.
Індивідуальний план складається (протягом трьох днів з дня прийняття рішення) на підставі результатів комплексного визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, надалі повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється у терміни визначені Державними стандартами.
З кожним отримувачем соціальної послуги або його законним представником (протягом п'яти днів з дня прийняття рішення) укладається договір, який підписується у двосторонньому порядку.
Доступність та відкритість: приміщення знаходиться в центрі села Сенча із зручним транспортним сполученням. Приміщення та кабінети знаходяться на першому поверсі, на всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету. В коридорі оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги, графік прийому громадян, інформаційні картки соціальних послуг, буклети,пам’ятки та інші інформаційні матеріали.
В соціальній мережі Facebook знаходиться офіційна сторінка Центру, де можна ознайомитися з діяльністю установи.
Приміщення Центру частково відповідає санітарним та протипожежним вимогам.
Повага до гідності отримувача соціальної послуги: під час проведення внутрішнього моніторингу та згідно проведених опитувань, отримувачі соціальних послуг задоволені роботою спеціалістів Центру.
Працівники центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків . Випадків порушення договору не виявлено.
Професійність:посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників «Випуск 80» «Соціальні послуги».
Всі працівники центру ознайомлені з посадовими інструкціями та з правилами внутрішнього трудового розпорядку. В особових справах працівників містяться копії документів про освіту.
Згідно з проведеним опитуванням всі отримувачі послуги задоволені якістю надання послуги консультування, що відображається покращенням їх емоційного, психологічного, фізичного стану, позитивними змінами у стані отримувачів послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга не надавалась. Скарг від отримувачів послуги не надходило.
Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг показники відповідають встановленому рівню -“Добре”.
Послуга «Натуральна допомога»
Для проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги натуральної допомоги застосовувалися показники якості соціальної, наведені у додатку 4 до Державного стандарту соціальної послуги натуральної допомоги. Соціальну послугу отримували 603 сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах. В опитуванні взяли участь 450 отримувачів соціальної послуги.
При проведенні оцінки якості використовувалися такі методи оцінки:
-
опитування отримувачів соціальних послуг або їх законних представників шляхом анкетування, спостереження за процесом надання соціальних послуг;
-
бесіди/співбесіди з персоналом надавача соціальних послуг, вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.
Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах (100%). Всі особові справи отримувачів соціальної послуги містять картки визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги натуральної допомоги та індивідуального плану надання соціальної послуги натуральної допомоги, що відповідає картці визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги натуральної допомоги.
Результативність: згідно проведеного опитування, в тому числі і телефонного, 100% опитаних отримувачів соціальної послуги задоволені соціальною послугою натуральної допомоги. Скарг від отримувачів послуги не надходило.
Своєчасність: Рішення про надання чи відмову в наданні соціальних послуг приймається протягом десяти робочих днів з дня одержання заяви з урахуванням результатів оцінювання потреб особи/сім'ї у соціальних послугах.
Індивідуальний план складається (протягом трьох днів з дня прийняття рішення) на підставі результатів комплексного визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, надалі повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється у терміни визначені Державними стандартами.
З кожним отримувачем соціальної послуги або його законним представником (протягом п'яти днів з дня прийняття рішення) укладається договір, який підписується у двосторонньому порядку.
Доступність та відкритість: приміщення знаходиться в центрі села Сенча із зручним транспортним сполученням. Приміщення та кабінети знаходяться на першому поверсі, на всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету. В коридорі оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги, графік прийому громадян, інформаційні картки соціальних послуг, буклети,пам’ятки та інші інформаційні матеріали. Наявна книга для скарг і пропозицій
В соціальній мережі Facebook знаходиться офіційна сторінка Центру, де можна ознайомитися з діяльністю установи.
Приміщення Центру частково відповідає санітарним та протипожежним вимогам.
Повага до гідності отримувача соціальної послуги: під час проведення внутрішнього моніторингу та згідно проведених опитувань, отримувачі соціальних послуг задоволені роботою працівників Центру, які надають послуги натуральної допомоги.
Працівники центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків . Випадків порушення договору не виявлено.
Професійність:посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників «Випуск 80» «Соціальні послуги».
Всі працівники центру ознайомлені з посадовими інструкціями та з правилами внутрішнього трудового розпорядку. В особових справах працівників містяться копії документів про освіту.
Працівники забезпечені обладнанням, інвентарем, витратним матеріалом, робочим одягом тощо, необхідним для надання соціальної послуги натуральної допомоги.
Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг показники відповідають встановленому рівню -“Добре”.
Послуга «Денний догляд»
Для проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги денного догляду застосовувалися показники якості соціальної, наведені у додатку 4 до Державного стандарту соціальної послуги денного догляду. Соціальну послугу отримували 185 сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах. В опитуванні взяли участь 150 отримувачів соціальної послуги.
При проведенні оцінки якості використовувалися такі методи оцінки:
-
опитування отримувачів соціальних послуг або їх законних представників шляхом анкетування, бесіди, спостереження за процесом надання соціальних послуг;
-
бесіди/співбесіди з персоналом надавача соціальних послуг, вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.
Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах (100%). Всі особові справи отримувачів соціальної послуги містять індивідуальні плани надання соціальної послуги денного догляду, що відповідають індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги.
Результативність: згідно проведеного опитування, в тому числі і телефонного, 100% опитаних отримувачів соціальної послуги задоволені соціальною послугою денного догляду, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані отримувача соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга консультування не надавалась.
Своєчасність: Рішення про надання чи відмову в наданні соціальних послуг приймається протягом десяти робочих днів з дня одержання заяви з урахуванням результатів оцінювання потреб особи/сім'ї у соціальних послугах.
Індивідуальний план складається (протягом трьох днів з дня прийняття рішення) на підставі результатів комплексного визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, надалі повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється у терміни визначені Державними стандартами.
З кожним отримувачем соціальної послуги або його законним представником (протягом п'яти днів з дня прийняття рішення) укладається договір, який підписується у двосторонньому порядку.
Доступність та відкритість: приміщення знаходиться в центрі села Сенча із зручним транспортним сполученням. Приміщення та кабінети знаходяться на першому поверсі, на всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету. В коридорі оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги, графік прийому громадян, інформаційні картки соціальних послуг, буклети,пам’ятки та інші інформаційні матеріали.
В соціальній мережі Facebook знаходиться офіційна сторінка Центру, де можна ознайомитися з діяльністю установи.
Приміщення Центру частково відповідає санітарним та протипожежним вимогам.
Повага до гідності отримувача соціальної послуги: під час проведення внутрішнього моніторингу та згідно проведених опитувань, отримувачі соціальних послуг задоволені роботою спеціалістів Центру.
Працівники центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків . Випадків порушення договору не виявлено.
Професійність:посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників «Випуск 80» «Соціальні послуги».
Всі працівники центру ознайомлені з посадовими інструкціями та з правилами внутрішнього трудового розпорядку. В особових справах працівників містяться копії документів про освіту.
Працівники забезпечені обладнанням, інвентарем, витратним матеріалом, робочим одягом тощо, необхідним для надання соціальної послуги денного догляду.
Згідно з проведеним опитуванням всі отримувачі послуги задоволені якістю надання послуги денного догляду. Скарг від отримувачів послуги не надходило.
Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг показники відповідають встановленому рівню -“Добре”.
Послуга «Соціальна адаптація»
Для проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги соціальної адаптації застосовувалися показники якості , наведені у додатку 4 до Державного стандарту соціальної послуги соціальної адаптації. Соціальну послугу отримували 13 сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах. В опитуванні взяли участь 13 отримувачів соціальної послуги.
При проведенні оцінки якості використовувалися такі методи оцінки:
-
опитування отримувачів соціальних послуг або їх законних представників шляхом анкетування, бесіди, спостереження за процесом надання соціальних послуг;
-
бесіди/співбесіди з персоналом надавача соціальних послуг, вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.
Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах (100%). Всі особові справи отримувачів соціальної послуги містять індивідуальні плани надання соціальної послуги соціальної адаптації, що відповідають індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги.
Результативність: згідно проведеного опитування, 100% опитаних отримувачів соціальної послуги задоволені соціальною послугою соціальної адаптації, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані отримувача соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга соціальної адаптації не надавалась.
Своєчасність: Рішення про надання чи відмову в наданні соціальних послуг приймається протягом десяти робочих днів з дня одержання заяви з урахуванням результатів оцінювання потреб особи/сім'ї у соціальних послугах.
Індивідуальний план складається (протягом трьох днів з дня прийняття рішення) на підставі результатів комплексного визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, надалі повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється у терміни визначені Державними стандартами.
З кожним отримувачем соціальної послуги або його законним представником (протягом п'яти днів з дня прийняття рішення) укладається договір, який підписується у двосторонньому порядку.
Доступність та відкритість: приміщення знаходиться в центрі села Сенча із зручним транспортним сполученням. Приміщення та кабінети знаходяться на першому поверсі, на всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету. В коридорі оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги, графік прийому громадян, інформаційні картки соціальних послуг, буклети,пам’ятки та інші інформаційні матеріали.
В соціальній мережі Facebook знаходиться офіційна сторінка Центру, де можна ознайомитися з діяльністю установи.
Приміщення Центру частково відповідає санітарним та протипожежним вимогам.
Повага до гідності отримувача соціальної послуги: під час проведення внутрішнього моніторингу та згідно проведених опитувань, отримувачі соціальних послуг задоволені роботою спеціалістів Центру.
Працівники центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків . Випадків порушення договору не виявлено.
Професійність:посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників «Випуск 80» «Соціальні послуги».
Всі працівники центру ознайомлені з посадовими інструкціями та з правилами внутрішнього трудового розпорядку. В особових справах працівників містяться копії документів про освіту та документи, передбачені вимогами трудового законодавства.
Працівники забезпечені обладнанням, інвентарем, витратним матеріалом тощо, необхідним для надання соціальної послуги соціальної адаптації.
Згідно з проведеним опитуванням всі отримувачі послуги задоволені якістю надання послуги соціальної адаптації. Скарг від отримувачів послуги не надходило.
Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг показники відповідають встановленому рівню -“Добре”.
Послуга «Соціальної профілактика»
Для проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги профілактики застосовувалися показники якості , наведені у додатку 4 до Державного стандарту соціальної послуги профілактики. Соціальну послугу отримували 4 сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах. В опитуванні взяли участь 4 отримувачі соціальної послуги.
При проведенні оцінки якості використовувалися такі методи оцінки:
-
опитування отримувачів соціальних послуг або їх законних представників шляхом анкетування, бесіди, спостереження за процесом надання соціальних послуг;
-
бесіди/співбесіди з персоналом надавача соціальних послуг, вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.
Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах (100%). Всі особові справи отримувачів соціальної послуги містять індивідуальні плани надання соціальної послуги соціальної адаптації, що відповідають індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги.
Результативність: згідно проведеного опитування, 100% опитаних отримувачів соціальної послуги задоволені соціальною послугою профілактики, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані отримувача соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга соціальної адаптації не надавалась.
Своєчасність: Рішення про надання чи відмову в наданні соціальних послуг приймається протягом десяти робочих днів з дня одержання заяви з урахуванням результатів оцінювання потреб особи/сім'ї у соціальних послугах.
Індивідуальний план складається (протягом трьох днів з дня прийняття рішення) на підставі результатів комплексного визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, надалі повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється у терміни визначені Державними стандартами.
З кожним отримувачем соціальної послуги або його законним представником (протягом п'яти днів з дня прийняття рішення) укладається договір, який підписується у двосторонньому порядку.
Доступність та відкритість: приміщення знаходиться в центрі села Сенча із зручним транспортним сполученням. Приміщення та кабінети знаходяться на першому поверсі, на всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету. В коридорі оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги, графік прийому громадян, інформаційні картки соціальних послуг, буклети,пам’ятки та інші інформаційні матеріали.
В соціальній мережі Facebook знаходиться офіційна сторінка Центру, де можна ознайомитися з діяльністю установи.
Приміщення Центру частково відповідає санітарним та протипожежним вимогам.
Повага до гідності отримувача соціальної послуги: під час проведення внутрішнього моніторингу та згідно проведених опитувань, отримувачі соціальних послуг задоволені роботою спеціалістів Центру.
Працівники центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків . Випадків порушення договору не виявлено.
Професійність:посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників «Випуск 80» «Соціальні послуги».
Всі працівники центру ознайомлені з посадовими інструкціями та з правилами внутрішнього трудового розпорядку. В особових справах працівників містяться копії документів про освіту та документи, передбачені вимогами трудового законодавства.
Працівники забезпечені обладнанням, інвентарем, витратним матеріалом тощо, необхідним для надання соціальної послуги соціальної адаптації.
Згідно з проведеним опитуванням всі отримувачі послуги задоволені якістю надання соціальної послуги профілактики. Скарг від отримувачів послуги не надходило.
Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг показники відповідають встановленому рівню -“Добре”.
Послуга «Представництво інтересів»
Для проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги представництво інтересів застосовувалися показники якості , наведені у додатку 4 до Державного стандарту послуги представництво інтересів. Соціальну послугу отримували 3 сім’ї /особи, які перебувають у складних життєвих обставинах. В опитуванні взяли участь 3 отримувачі соціальної послуги.
При проведенні оцінки якості використовувалися такі методи оцінки:
-
опитування отримувачів соціальних послуг або їх законних представників шляхом анкетування, бесіди, спостереження за процесом надання соціальних послуг;
-
бесіди/співбесіди з персоналом надавача соціальних послуг, вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.
Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах (100%). Всі особові справи отримувачів соціальної послуги містять індивідуальні плани надання соціальної послуги представництво інтересів, що відповідають індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги.
Результативність: згідно проведеного опитування, 100% опитаних отримувачів соціальної послуги задоволені соціальною послугою представництво інтересів, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані отримувача соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга представництво інтересів не надавалась.
Своєчасність: Рішення про надання чи відмову в наданні соціальних послуг приймається протягом десяти робочих днів з дня одержання заяви з урахуванням результатів оцінювання потреб особи/сім'ї у соціальних послугах.
Індивідуальний план складається (протягом трьох днів з дня прийняття рішення) на підставі результатів комплексного визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, надалі повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється у терміни визначені Державними стандартами.
З кожним отримувачем соціальної послуги або його законним представником (протягом п'яти днів з дня прийняття рішення) укладається договір, який підписується у двосторонньому порядку.
Доступність та відкритість: приміщення знаходиться в центрі села Сенча із зручним транспортним сполученням. Приміщення та кабінети знаходяться на першому поверсі, на всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету. В коридорі оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги, графік прийому громадян, інформаційні картки соціальних послуг, буклети,пам’ятки та інші інформаційні матеріали.
В соціальній мережі Facebook знаходиться офіційна сторінка Центру, де можна ознайомитися з діяльністю установи.
Приміщення Центру частково відповідає санітарним та протипожежним вимогам.
Повага до гідності отримувача соціальної послуги: під час проведення внутрішнього моніторингу та згідно проведених опитувань, отримувачі соціальних послуг задоволені роботою спеціалістів Центру.
Працівники центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків . Випадків порушення договору не виявлено.
Професійність:посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників «Випуск 80» «Соціальні послуги».
Всі працівники центру ознайомлені з посадовими інструкціями та з правилами внутрішнього трудового розпорядку. В особових справах працівників містяться копії документів про освіту та документи, передбачені вимогами трудового законодавства.
Працівники забезпечені обладнанням, інвентарем, витратним матеріалом тощо, необхідним для надання соціальної послуги представництво інтересів.
Згідно з проведеним опитуванням всі отримувачі послуги задоволені якістю надання послуги представництво інтересів. Скарг від отримувачів послуги не надходило.
Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг показники відповідають встановленому рівню -“Добре”.
Внутрішня оцінка якості надання соціальних послуг визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг (узагальнювалися статуси, які переважали).
Показники якісні
|
Від 80%до100% (добре) |
Від 51% до 79% ( задовільно) |
Від 0% до 50% (не задовільно) |
|||
Адресність та індивідуальний підхід |
«Добре» |
- |
- |
|||
Результативність |
«Добре» |
- |
- |
|||
Своєчасність |
«Добре» |
- |
- |
|||
Доступність |
«Добре» |
- |
- |
|||
Повага до гідності отримувача соціальної послуги |
«Добре» |
- |
- |
|||
Професійність |
«Добре» |
- |
- |
|||
Показники кількісні |
Від 0 % до 20 % |
Від 21 % до 50% |
Від 51% до 100% |
|||
Кількість скарг та результат їх розгляду |
«Добре» |
|
|
|||
Кількість задоволених звернень про отримання соціальної послуги |
|
|
«Добре» |
Кількісний показник соціальних послуг «догляд вдома», «соціальна адаптація» « денний догляд», «інформування», «консультування», «натуральна допомога», «соціальна профілактика» та «представництво інтересів» відповідає статусу «добре».
Узагальнений статус |
Рекомендації
|
«Добре» |
Продовжувати роботу з надання якісних соціальних послуг |
Таким чином, діяльність відділення соціальних послуг за місцем проживання, натуральної та грошової допомоги оцінена за статусом «добре».
Заплановані заходи, спрямовані на вдосконалення процесу обслуговування й підвищення якості надання соціальних послуг в Центрі:
-
проводити роз'яснювальну роботу та навчальні семінари для соціальних робітників підвищувати рівень надання соціальних послуг;
-
в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально- технічної бази Центру, продовжувати забезпечення працівників канцелярським приладдям, засобами захисту та іншим;
-
продовжувати роботу щодо виявлення одиноких громадян та осіб з інвалідністю з метою надання їм необхідної допомоги;
-
розширювати та вдосконалювати послуги шляхом організації постійно діючої мультидисциплінарної команди для охоплення всієї громади послугами натуральної допомоги та консультування.
-
своєчасно проводити аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальних послуг та інших необхідних форм та забезпечувати оформлення документації відповідно до вимог законодавства;
-
підтримувати в актуальному стані інформаційні стенди, активізувати роботу щодо проведення інформаційно – роз’яснюючої роботи серед населення територіальної громади через веб-сайт Сенчанської сільської ради, сторінку у соціальній мережі фейсбук щодо соціальних послуг, які надаються Центром, продовжити виїзди на території старостатів з метою проведення просвітницької роботи та надання соціальних послуг;
-
продовжити роботу з благодійними організаціями, приватними підприємцями, релігійними організаціями у напрямку надання допомоги малозабезпеченим громадянам;
-
проводити планову та, за потребою, позапланову супервізію працівників,які надають соціальні послуги;
-
проводити відповідну роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду скарг і звернень отримувачів соціальних послуг;
-
проводити роботу по залученню громадських організацій, підприємств, волонтерів для розширення організації надання соціальних послуг;
-
провести нараду із працівниками Центру з метою оприлюднення результатів проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг та оприлюднити на сайті Сенчанської сільської ради результати проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг.
Отримувачі соціальних послуг відзначили увагу та небайдужість працівників ЦНСП до їх потреб, повагу до особистих переконань, дотримання вимог щодо конфіденційності особистої інформації та висловили свою довіру як на сьогоднішній день, так і на майбутнє. Така оцінка є однією з найважливіших складових оцінки діяльності Центру.
Завідувач відділення Тетяна СВИНАР