Сенчанська сільська територіальна громада
Полтавська область, Миргородський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:Автомобіль-самоскид з крано–маніпуляторною установкою

Дата: 22.03.2023 09:11
Кількість переглядів: 82

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:

(показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015 - 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби)

Автомобіль-самоскид з крано–маніпуляторною установкою, 

розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 4постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

  • Сенчанський сільський комбінат комунальних підприємств «Паросток»; 

  • 37254 Полтавська область, Миргородський район, с. Сенча, вул. Миколаївська, буд. 6;

  • код за ЄДРПОУ – 37609523;

  • категорія замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби територіальної громади.

  1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Автомобіль-самоскид з крано–маніпуляторною установкою, відповідно до Національного класифікатору України (єдиний закупівельний словник) ДК 021:2015 - 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби»

  1. Ідентифікатор закупівлі:

UA-2023-03-17-009225-a Відкриті торги з особливостями.

  1. Розмір бюджетного призначення:

У відповідності до запланованих кошторисних призначень у 2023 році на придбання спеціалізованої техніки для комунальних підприємств за КПКВК 0216030 «Організація благоустрою населених пунктів» (спеціальний фонд), КЕКВ 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» розмір бюджетного призначення становить 4 400 000,00  (Чотири мільйона чотириста тисяч гривень 00 коп.).

  1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість придбання спеціалізованої техніки для комунального підприємства (Автомобіль-самоскид з крано–маніпуляторною установкою) становить 4 400 000,00  (Чотири мільйона чотириста тисяч гривень 00 коп.).

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу III наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Щодо передумов здійснення закупівель UA-2023-03-17-009225-a, яка була оприлюднена 17.03.2023р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни на самоскиди, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.

 

 

  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

Технічні характеристики предмету закупівлі: 

         «Автомобіль-самоскид з крано–маніпуляторною установкою».

1.Загальні вимоги

1.1

Автомобіль-самоскид із заднім розвантаженням з крано–маніпуляторною установкою (КМУ) (далі по тексту машина, транспортний засіб (ТЗ) або товар) призначений для цілорічного перевезення різноманітних будівельних і інертних матеріалів, а також для перевезення інженерних металоконструкції, промислового обладнання та інструменту необхідного для ремонту та обслуговування інженерних мереж та споруд в межах Миргородського району Полтавської області дорогами всіх технічних категорій, у тому числі по пересіченої місцевості та в важких умовах на будівельних майданчиках,  та в інших зелених зонах важкої експлуатації, та за допомогою крану-маніпулятору виконувати вантажно розвантажувальні та монтажні роботи.

Вантажопідйомність транспортного засобу повинна бути не менше 7 000кг. Вантажопідйомність КМУ на першої секції не менше 3 200кг.

1.2

Запропонований Учасниками товар повинен бути новим, в стандартному заводському виконанні.

Робоче обладнання та елементи самоскида повинні бути повністю новими, які раніше ніде і ніколи не використовувалися, мати респектабельний зовнішній вигляд та не мати подряпин, вм’ятин і інших пошкоджень.

Для довговічності та захисту від корозії, робоче обладнання та елементи повинні мати антикорозійну обробку.

1.3

Транспортний засіб повинен бути виготовлений не раніше 2023 року.

 

2.Технічні вимоги до транспортного засобу та спецобладнання

2.1

Для безперешкодного проїзду і зручного маневрування самоскиду в вузьких умовах, на аварійних ділянках, в житлових та промислових кварталах, для надійної і своєчасної доставки матеріалів, обладнання, інструменту та екіпажу на аварійну ділянку, транспортний засіб повинен бути компактним, з міцною рамою, мати підвищену прохідність, колісну формулу 4х2, та мати можливість включати та вимикати передній міст примусово.

Вантажне шасі повинно бути новим та мати пробіг не більше ніж 500 км.

2.2

Для зменшення витрат на пальне i мастила при експлуатації та сервісному обслуговуванні, а також зниження забруднення навколишнього середовища, двигун транспортного засобу повинен бути: дизельним з турбіною, з проміжним охолодженням повітря та бути рядним, мати не більше ніж чотирьох циліндрів.

Об’єм двигуна в межах 3500±350см³ (дозволена розбіжність в межах ±10%).

Потужність двигуна в межах 115-120кВт при 2500-2600 об/хв.

Для надійності роботи двигуна в літню пору року, допустима робоча температура двигуна має бути у межах (100-1070С).

Для захисту картера двигуна та радіатора охолодження від попадання твердих предметів, знизу повинна бути встановлена металева захисна решітка або інший захист.

Для надійності роботи двигуна в містах скупчення пилу на промислових ділянках, очистка повітря для всмоктування в двигун повинна мати два етапи очистки.

Для зняття робочих показників і помилок, які виникли при роботі двигуна та своєчасного розрахунку витрати пального, двигун повинен бути обладнаний електронним модулем управління (ЕМУ).

2.3

Паливний бак має бути у межах 180-200л та виготовлений з нержавіючої сталі, або з алюмінієвого сплаву, або з спеціального пластику, щоб уникнути швидкої корозії від агресивних середовищ. Бак також повинен мати кришку заливної горловини з фіксатором під ключ.

2.4

Для зменшення витрат на пальне i мастила при експлуатації транспортного засобу в важких  умовах, коробка змінних передач ТЗ повинна бути механічною та мати не більше ніж 6 передач вперед та одну передачу заднього ходу.

2.5

Для забезпечення необхідного тягового зусилля при повному завантаженні транспортного засобу на кожній передачі КЗП, передаточне число головної передачі ведучого моста повинно бути не менше ніж 4,8 але не більше ніж 5,3.

2.6

Для поперечної рівноваги ТЗ і підвищення здатності долати уклони при перевезенні вантажу та екіпажу, заїзду на бордюри та при роботі на аварійних ділянках в важких умовах, для забезпечення необхідного тягового зусилля на кожній передачі в умовах бездоріжжя, на будівельних ділянках та проїзду в зимовий час, рама та ходова частина транспортного засобу обов’язково повинні бути дуже міцними та мати наступні показники:

Рама машини з П-подібного міцного металевого профілю або аналог, завширшки не менше 860мм.

Профіль рами не повинен бути менший ніж, мм 230х70х6 (для безпечної установки на ній обладнання, вантажної платформи та різних вантажів).

Колісна база повинна бути в межах 3800 - 4000мм.

По всій монтажній довжині рама ТЗ повинна бути незмінною в геометрії (тобто рама з усіченнями за кабіною типу “пляшка” та усічена по лонжерону на задньому звисі по профілю не приймається).

Для несучої здатності транспортного засобу та подовження терміну експлуатації, на шасі-рамі повинно бути встановлено не менше 5 (п’ять) поперечних силових перемичок.

Передня підвіска: поздовжня багато-листова ресорна з амортизатором.

Задня підвіска: поздовжня багато-листова ресорна з амортизатором.

Попереду та позаду транспортного засобу повинні бути встановлені стабілізатори поперечної стійкості.

Задній ведучий міст повинен мати постійний привід, з системою ASR або аналог, та мати подвійну ошиновку.

Дорожній просвіт (кліренс) транспортного засобу повинен бути не менше ніж 240мм.

Передній звис транспортного засобу повинен бути не більше 1200мм.

Кут переднього звису транспортного засобу повинен бути не менше 230 (Град).

Задній звис транспортного засобу повинен бути не більше 1200мм, з урахуванням ЗЗУ (заднього захисного устрою «задній протипідкатний брус») та не більш 1700мм (з урахуванням кузову).

Кут заднього звису транспортного засобу з урахуванням ЗЗУ (заднього захисного устрою «задній протипідкатний брус») повинен бути не менше 250 (Град).

2.7

Конструкція обладнання та комплектація

Для цілорічної, безпечної та довговічної роботи ТЗ та надійності конструкції при роботі з агресивними середовищами, все обладнання повинно бути міцної конструкції, виконано з спеціальної зносостійкої конструкційної сталі 10ХСНД, або 12Г2С, або 09Г2С (або аналог), та для довговічності і захисту від корозії, обладнання повинно мати антикорозійну обробку.

2.8

Для збільшення об’єму перевезення матеріалів, ефективного використання та зменшення усіх витрат на пальне та технічне обслуговування ТЗ, для досягнення найліпших економічних показників, обладнання повинно мати наступні технічні можливості:

До складу устаткування повинні входити:

1. Самоскидна установка з міцним надрамником.

Кузов самоскида повинен бути цільний без приварок в стандартному заводському виконанні. Переобладнання не допускається.

Розвантаження кузова – заднє, за допомогою телескопічного багатоштокового гідроциліндра.

Кут розвантаження, не менш: 480.

Об’єм основного кузову: в межах 5,0-6,0 м3.

Об’єм кузову з надставками: в межах 7,0-8,0 м3.

Розмір основного кузову внутрішній в межах ДхШхВ, мм 3800-4000х2200×600-650 (бокові борти), передній та задній борт повинні бути вище бокових бортів та мати стійки для фіксації додаткових надставок.

Передній борт не менш 1100мм.

Задній борт не менш 900мм.

Розмір додаткових надставок до основного кузову повинен мати висоту в межах 250-350 мм, та повинні бути посилені накладними підсилювачами.

Конструкція кузову: комунальний, прямий, підсилений поздовжніми та вертикальними або діагональними п-подібними профілями знизу та по боках кузову, з заднім високим бортом з автоматичними замками зачинення, передній борт високий, на кузові повинна бути драбина та тент з системою фіксації.

Задній борт повинен бути двопозиційний та відкриватися на верхніх завісах, та може відкриватися на правий бік з фіксацією при завантаженні та у транспортному положенні, та при цьому мати навантажувальну висоту від поверхні ґрунту до підлоги не більше 1300мм.

Товщина листів кузова - підлога (днище та підсилювачів) не менше - 4мм.

Товщина листів кузова - борти (стінки та підсилювачів) не менше - 3мм.

Сталь кузову не менш 09Г2С або аналог.

Тип гідроциліндру – телескопічний тільки прямої дії, багатоштоковий, розташування під кузовом.

Вантажопідйомність самоскиду – не менше 8000кг.

Надрамник самоскида повинен бути подвійний, за розмірами профілю не менше, мм: 860х160х70х5+4 (Примітка: ширина надрамнику не повинна бути менш ширини основної рами транспортного засобу).

Конструкція надрамнику повинна мати в собі підсилювачі для важкої експлуатації та фіксації геометрії осі перекидання при розвантажуванні.

Вісь перекидання повинна бути виконана суцільною одновальною.

Діаметр валу не менш 60мм, виготовлений з низьколегованої сталі не менш 40Х.

2. Гідросистема, насос з трубопроводом, рукава високого тиску «РВТ» повинні бути новими,  не мати тріщини та витоків гідравлічної рідини. РВТ повинні бути надійно закріплені, щоб запобігти зачеплення за рухомі частини обладнання. РВТ повинні бути виготовлені по ГОСТ 6286-73. Робочий тиск в гідросистемі, не менш 16 МПа.

3. Електрообладнання, керування обладнанням встановлені у кабіні водія ТЗ.

4. На ТЗ повинен бути встановлений металевий інструментальний ящик (з замком) розміром не менш: ДхШхВ, мм 500х400х300.

5. Задні крила повинні бути цільні металеві.

Ширина не менш 540 мм.

Товщина не менш 1.8 мм.

6. Для буксування аварійних вантажівок та іншого технологічного обладнання на висях, позаду самоскиду повинен бути встановлений надійний фаркоп-петля та мати роз’єми для підключення електроживлення.

2.9

Для цілорічного виконання вантажно розвантажувальних робіт, на ТЗ повинна бути встановлена крано-маніпуляторна установка.

Кранова установка повинна бути встановлена на рамі шасі на спеціальному надрамнику між кабіною та кузовом.

Надрамник робочої установки коробчастого перерізу посилений.

Кранова установка повинна бути шарнірно-зчленованої конструкції, з гачком.

Z-образне складання.

Гідравлічна стріла повинна мати не менш двох гідравлічних секцій.

Кут повороту колони повинен бути не менш 4000 (град) .

Кут підйому стріли повинен бути не менш 750.

Висота колони повинна бути не більше 2 000 мм.

Максимальний виліт стріли повинен бути не менш 7 700 мм.

Максимальна висота підйому повинна бути не менш 10 500 мм.

Вантажний момент не менш 6.8 тон/м.

Максимальна вантажопідйомність крана при вильоті стріли повинна бути не менше:

при 2 000 мм, не менше 3 200 кг;

при 4 000 мм, не менше 1 300 кг;

при 6 000 мм, не менше 800 кг;

при 7 700 мм, не менше 650 кг.

Установка повинна мати органи управління з двох сторін обладнання.

Аутригери повинні бути гідравлічними, 2 од. передні за кабіною.

База опор аутригерів повинна бути не менш 3500мм.

Ширина КМУ в транспортному положенні повинна бути не більше 700 мм.

Гідросистема, насос з трубопроводом, рукава високого тиску «РВТ» повинні бути новими,  не мати тріщини та витоків гідравлічної рідини. РВТ повинні бути надійно закріплені, щоб запобігти зачеплення за рухомі частини обладнання. РВТ повинні бути виготовлені по ГОСТ 6286-73. Максимальний робочий тиск в гідросистемі, не менш 25 МПа.

Об’єм масленого бака не більш 60 літрів.

У комплекті повинно бути гачок, стропи монтажні -1 комплект та чалки для крану - 1 комплект (павук на 4 стропи).

2.10

Для збільшення строку експлуатації транспортного засобу і зменшення травматизму при роботі з машиною, заготовки з металопрокату для виготовлення обладнання повинні очищуватися від забруднення, окалини, корозії, задирок та гострих кутів. Для надійності та цілісності робочого обладнання, зварювальні шви повинні бути рівномірними, однаковими. Тріщини, провалені шви, шви при нанесені яких прорізалась заготовка та вертикальні шви нанесені згори донизу - не допускаються.

2.11

Для безвідмовної та безпечної роботи ТЗ, болтові з’єднання мають бути надійно затягнуті. Самовідкручування повинно бути видалено шляхом встановлення пружинних шайб, шплінтів, контргайок та самоконтруючих гайок.

Кріплення надрамника самоскиду до шасі транспортного засобу та КМУ до шасі транспортного засобу повинні бути виконані кронштейнами (кріпленнями*) декількох видів:

Від бокового зміщення.

Кутового типу (стяжні).

* кріпленнями: Шпильки або стрем'янки, кронштейни або аналог для кріплення. 

2.12

Бокове огородження та задній протипідкатний брус (ЗЗУ) транспортного засобу повинні бути встановлені на висоті 450мм-550мм від поверхні ґрунту.

2.13

Електропроводка ТЗ має бути виконана відповідно до вимог електробезпеки на автотранспорті згідно стандарту України.

Підключення електричних кабелів повинно бути виконане штепсельним з’єднанням. Влаштування цього кабелю через вікна кабіни та на видимих зовнішніх частинах і без захисної гофри забороняється.

Для безаварійної роботи та зручності під’їзду водієві заднім ходом в «сліпих» зонах та для під'їзду на аварійні та робочі ділянки, на ТЗ повинна встановлюватися камера заднього огляду з  кольоровим монітором в кабіні водія.

Для зручності роботи в нічний час, на ТЗ обов’язково повинні бути  встановлені:

Попереду: Головні блок фари з 3-х мірним ефектом або фари з протитуманним додатком.

Головні фари  повинні мати в собі лампи Н4 і Н1.

На даху кабіни додаткові освітлювачі (прожектора) не менш 4 од.

Аварійний проблисковий маячок помаранчевого кольору:1 од.

Світлодіодні покажчики поворотів стрілочного типу розташовані на даху кабіни - 2 од.

Робочий освітлювач до КМУ (прожектор)-1 од.

Позаду: Задні світлові прилади (основні ліхтарі) повинні бути розміщені під кузовом на висоті не менше 850мм від поверхні ґрунту та мати обов'язково захисні металеві решітки.

Прожектор  заднього освітлення встановлені позаду під кузовом:2 од.

Позаду біля фаркопа повинно бути встановлено роз'єм для підключення електроживлення (розетка), з захистом від опадів.

На ТЗ повинні бути встановлені бічні габаритні вогні: 8 од.

На ТЗ повинен бути сигнал-зумер заднього ходу. 

2.14

Для підвищення рівня безпеки та покращення кута розвороту при маневруванні самоскиду на аварійних ділянках в промислових та житлових кварталах, кабіна транспортного засобу повинна бути обов'язково безкапотного типу, підвищеного комфорту зі спальним місцем та мати невеличку ширину не більше 2400мм.

Для підвищення ефективності праці і комфортної роботи водія та екіпажу, кабіна транспортного засобу повинна бути обов'язково тримісна (надати фотографію), мати повну шумоізоляцію із скловолоконних матеріалів, регулюючу рульову колонку, для уникнення вібрації у рульовому механізмі, рульовий механізм повинен мати гаситель коливань, магнітолу, пічку та обов'язково кондиціонер.

Для безпечного руху машини в міських умовах і заднім ходом, на кабіні транспортного засобу має бути встановлено не менше 2 (двох) шт. дзеркал заднього огляду, одне для паркування і одне бордюрне дзеркало.

Кабіна повинна мати заднє оглядове вікно для візуального контролю за завантаженням та вивантаженням кузову та роботою КМУ (надати фотографію).

2.15

Для підвищення рівня безпеки ТЗ та збільшення ефективності гальмування на мокрій, слизькій дорозі та на спусках при повному завантаженні, гальмівна система транспортного засобу повинна мати не менше двох контурів та бути обладнана тормозною системою обов’язково з ABS, вологовідділювачем та з системою гірського гальма від відпрацьованих газів або моторне гальмо.

2.16

Для більш легкого та зручного керування, маневрування в тісній міській забудові на аварійних ділянках та проїзду в арки, габаритні розміри транспортного засобу в цілому повинні бути не більші ніж ДхШхВ, мм: 7000х2400х3300 (висота та довжина з урахуванням КМУ та світових приладів, а ширина  без урахування дзеркал заднього огляду).

2.17

Для забезпечення швидкої і надійної поставки машини на лінію або на аварійну ділянку обладнання, максимальна швидкість самоскиду повинна бути не менше ніж 90км/год.

2.18

Для зменшення експлуатаційних витрат та меншого тиску ТЗ на поверхню ґрунту, та безперешкодного проїзду на робочі ділянки, повна маса транспортного засобу (по технічному паспорту) в завантаженому стані повинна бути не менш 15 000 кг але не більше 17 000 кг, а шини мають бути розміром не менш 8.25R20 але не більше 10.00R20.

2.19

Для довговічності ТЗ та захисту кабіни, рами, ходової частини, елементів усієї конструкції та спеціалізованого обладнання від швидкої корозії, тип фарби повинен бути антикорозійний або аналог.

Кабіна, передній бампер та кузов самоскиду повинні мати антикорозійну обробку та бути пофарбовані в один яскравий колір спецфарбою (не білий).

КМУ повинно мати антикорозійну обробку та бути пофарбовано в один яскравий червоний або жовтий колір спецфарбою.

2.20

Нанесення розпізнавальних знаків наносяться згідно ДСТУ 3849-99.

Нанесення логотипу з написом телефону та сайту.

Попереду на кабіні повинні бути подвійні червоні полоси-стрічки та логотип.

Обов’язково по боках та позаду транспортного засобу повинна бути нанесена світловідбивна стрічка (відповідно до вимог безпеки на автотранспорті згідно стандарту України)

2.21

Транспортний засіб повинен бути укомплектований необхідним комплектом запасних частин, приладдям та інструментом.

Комплектація

1.Сидіння водія

1од. регулюється, вперед-назад

2.Середнє сидіння/бокове

1од. спинка трансформер /

1од. жорстке

3.Сонцезахисний козирок зовнішній

2 од. встановлено у кабіні

Електроустаткування

4.Вогні габаритні бічні

8 од. встановлені

5.Камера заднього огляду з монітором

1 комплект, встановлено у кабіні водія

6. Клімат-контроль або кондиціонер

1 комплект, встановлено у кабіні водія

7.Ліхтарі задні основні

2 комплекту (світлові прилади з захисними металевими решітками)

8.Маячок аварійний

1од.на даху кабіни

9.Магнітола

1 комплект

10.Прожектор освітлювач (додаткові)

4 од. встановлено на даху кабіни

11.Прожектор заднього освітлення (додаткові)

2 од. встановлені позаду під кузовом

12.Світлодіодні покажчики поворотів стрілочного типу

2 од. розташовані на даху кабіни.

13. Спецсигнал:

Світлодіодна світлова панель Стріла Ultra Slim 39-36 led Yellow

Довжина - не більше 390 мм
 Ширина - Не менше 241 мм
 Висота - Не більше 48 мм
 Кількість світлодіодів – не менше 36
 Кількість режимів роботи – не менше 5
 Колір - жовтий
 Кріплення стаціонарне
 Управління світовими спалахами - За допомогою клавіші

Набір інструмента до ТЗ

13.Аптечка медична

у кабіні - 1 од.

14.Бризговики

6 од.

15.Вилка буксировочна

2 од.

16.Вогнегасник

у кабіні - 1 од.

17.Викрутка (комплект)

2 од.

18.Башмаки противідкатні

2 од.

19.Головки накидні

1 к-т. набір

20.Домкрат 15-20 тон

1 од.

21.Жилет аварійний

3 од.

22.Знак аварійної зупинки

2 од.

23.Запобіжники

1 к-т.

24.Килими гумові у кабіну 

2 од.

25.Колесо запасне

1 од. встановлене у міжосевій базі

26.Ключ для запасного колеса

1 од.

27.Ключ балонний

1 од.

28.Ключ розвідний

1 од.

29.Ключ ступичний (маточинний ключ)

2 од. (комплект)

30.Конуси аварійні

4 од.

31.Крила передні пластикові

2 од.

32.Крила-підкрилок на передні крила

2 од.

33.Крила задні металеві

2 од.

34.Лопата

1 од.

35.Молоток

1 од.

36.Монтувалка

1 од.

37.Плоскогубці

1 од.

38.Переноска освітлення

1 од.

39.Рукавиці захисні

3 пари

40.Ремені монтажні для фіксації вантажів

4 к-т.

41.Сумка для інструменту

1 од. 

42.Трос для буксування

1 од.

43.Тент захисний для кузову

1 од.

44.Шланг для підкачування коліс від ресивера

1 од.

45.Шприц для змазки

1 од.

46.Фільтр паливний грубої очистки

1 од.

47.Фільтр паливний тонкої очистки

1 од.

48.Фільтр повітряний

1 од.

49.Ящик інструментальний металевий

1 од.

Рідини

50.Олива для двигуна

Не менше 1 л.

51.Олива гідравлічна

Не менше 2 л.

52.Олива для мостів

Не менше 1 л.

53.Олива для КЗП

Не менше 1 л.

54.Гідравлічна рідина для зчеплення

Не менше 0,5л.

55.Тосол

Не менше 1 л.

56.Фарба для самоскидного  обладнання

Не менше 1 л.

57.Фарба для КМУ

Не менше 1 л.

 

Інші вимоги

Назва (марка або бренд) вантажного шасі

Вказати назву (бренд) вантажного шасі на якому буде зібрано (виготовлено) готовий транспортний засіб.

Гарантійні зобов’язання

Гарантія не менше 24 місяців або 100 000 км пробігу з дати підписання Акту приймання-передачі Товару

 

 Автомобіль-самоскид з крано–маніпуляторною установкою повинен бути новим, без механічних пошкоджень та слідів корозії, у зібраному та справному стані.

Умови та термін постачання:

Кількість – 1 (одна) штука.

Рік виготовлення – 2022-2023 р.

Гарантійний період – не менше 24 місяців від дня продажу предмету закупівлі.

Строк поставки (передачі) товару – протягом 20 днів з дати підписання договору, але не пізніше 29.12.2023 року.

Місце поставки (передачі) товару здійснюється за рахунок Учасника на адресу Замовника: 37254, Полтавська область, Миргородський район, с. Сенча, вул. Миколаївська, буд. 6.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень